Dorsoft POS i2 – soft integrat de vânzări pentru minimarket / supermarket
Prezentare generală
- Interfață de vânzări optimizată pentru Touch -screen
- Vânzare prin coduri de bare
- Vânzare prin căutare denumire de la tastatură
- Încasări multiple pe numerar/card/bonuri (tichete)
- Conectarea la casele de marcat și la imprimante le fiscale
- Tipărire etichete cu coduri de bare
- Generare coduri de bare aleatoare pentru produsele fără coduri de la producător
- Gestiunea stocurilor
- Drepturi speciale pentru utilizatori cu acces limitat
- Recepția facturilor de la furnizori
- Evidența plăților la furnizori (Furnizori neachitați, Fișă furnizor, Registru plăți)
- Registru de casă
- Raport de gestiune
- Listă produse de comandat
- Raport de profitabilitate
- Zeci de rapoarte
- Lucrează și în rețea
Caracteristici detaliate

Soft retail pentru minimarket și supermarket
Configurare inițială imediată
Veți fi gata pregătiți de vânzare cu softul într-o zi! Folosiți pașii de configurare inițială din fereastra principală a programului. Apoi rapid importați-vă lista clienților, articolelor și stocul inițial din Excel.Gestionați-vă inventarul
Cu softul de retail, inventarul este actualizat automat pe măsură ce faceți vânzări sau cumpărări, astfel că știți imediat ce aveți în stoc. Chiar mai mult, cantitățile de reaprovizionat integrate, vă informează când stocul este redus, astfel că nu veți pierde poziția de comerciant de top și nici scăpa vreo vânzare.Urmăriți-vă clienții
Colectați informații despre clienți, pe măsură ce efectuați vânzări, astfel veți putea urmări fiecare cumpărare și încasare a lor. Puteți emite facturi personalizabile pentru aceștia, bonuri fiscale sau avize.Urmăriți-vă plățile la furnizori
Colectați informații despre furnizorii dvs., pe măsură ce efectuați cumpărări de la aceștia, astfel veți putea urmări fiecare achiziție și plățile făcute. Puteți vizualiza rapid soldul facturilor ce le mai aveți de achitat.Conectare la case de marcat
Cu softul de retail, puteți efectua vânzările cu listarea bonului fiscal, prin conectarea la casele de marcat : Datecs, Samsung, Euro, Partner, Activa Classic, Total, Zeka M, etc. Dacă aveți altă casă, vă putem introduce suportul și pentru acesta.Coduri de bare
Prin folosirea codurilor de bare vânzările se fac mult mai rapid și precis, eroarea de a vinde alt produs decât cel dorit fiind practic eliminată. De asemenea puteți face recepția facturilor de la furnizor sau comenzile tot prin coduri de bare, pentru o exactitate desăvârșită și prevenirea greșelilor în alegerea articolelor. Nu aveți la toate produsele coduri de bare ? Nu-i nimic, pentru acelea softul de retail vă dă posibilitatea să vă generați și tipăriți codurile de bare necesare, în completare.Multilocație
Dacă aveți mai multe magazine, cu softul de retail vă puteți transfera rapid de la un punct la altul avizul de expediție în format Excel. La magazinul destinație cu un singur clic se importa articolele în recepție, fără erori și cu setarea automată a prețului de vânzare pe noile articole.Contabilitate completă autogenerată
Programul generează automat contabilitatea cu toate declaraţiile aferente, deoarece există un sistem automat de contare a operațiunilor de gestiune, facturi furnizori, plăți, facturi și încasări clienți. Utilizarea celorlalte module vă dă posibilitatea ca, contabilul dvs. să poată încheia, păstra şi lista toate actele contabile pe programul şi la sediul dvs.Și chiar mai mult
- Registru de casă
- Preluare automată a comenzilor de la furnizori în recepții
- Configurare drepturi de acces al utilizatorilor pe Operațiuni și Rapoarte
- Rapoarte extinse de gestiune și contabile
- Salarizare
- Imobilizări
- Declaraţii
- Multisocietate
- Funcționare în rețea
Noutăți în ediția curentă
Actualizarea 7 - 23.12.2020:- În titlul programului este afișat acum și actualizarea programului
- Este permis acum crearea unei firme noi cu perioada de contabilitate începând cu anul 2000
- Gestiune: Stocul curent permite acum aflarea articolelor cu multiple prețuri la gestiunile cu amănuntul
- Gestiune: Fișa de magazie afișează acum și ajustările de prețuri, la gestiunile cu amănuntul
- Gestiune: Ajustările permit acum introducerea automată opțională, pentru toate produsele
- Gestiune: În fereastra Clienți / Vânzări, există acum posibilitatea introducere în factură a tuturor produselor din stoc, la butonul Altele
- Contabilitate: La încasările prin card în ferestra Casa/banca, programul acum face ultimul document plus unu
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- POS: Posibilitate salvare încasare de retur și listare dispoziție de plată pe casa de marcat/imprimantă fiscală
- POS: Atenționare automată în cazul lipsei de stoc și prețuri multiple
- POS: Buton de trimitere a sumei pe pos-ul bancar la încasarea prin card, configurabil în fereastra configurări POS
- POS: Se permite acum incasarea cu pozitii pe minus (storno) pentru driverul Fiscalnet
- POS: În fereastra POS, stocul curent se poate acum filtra şi după denumirea articolului
- POS: În fereastra Încasare s-a îmbunătățit acum tastarea directă a unui text selectat îl șterge, butoane mai mari
- POS: Imprimarea la driverul FiscalNet și FiscalWire se poate face acum pentru o denumire de maxim 200 caractere
- POS: În fereastra Istoric bon fiscal la un clic pe titlul coloanelor se poate acum ordona
- POS: În ferestrele Vânzare POS și Istoric bon fiscal s-a introdus un buton de Observații
- Gestiune: Fereastră nouă pentru imprimarea etichetelor cu funcționalitate îmbunătățită
- Gestiune: Fișa de magazie s-a îmbunătățit cu afișarea opțională și pe o anumită perioadă
- Gestiune: Fișa de magazie poate fi acum accesată și din fereastra Articole
- Salarizare: În fereastra Pontaje s-a introdus o căsuță cu valoarea șomajului tehnic separat
- Salarizare: Cerere, declarație și listă persoane cu indemnizația de șomaj tehnic
- Salarizare: Export în excel al statului de plată și cu valoarea indemnizației de șomaj tehnic
- Salarizare: Stat de plată nepersonalizat, cu valoarea indemnizației de șomaj tehnic
- Salarizare: Preaviz concediere introdus la Pontaje
- Contabilitate: În fereastra implicite s-a introdus un buton de schimbare conturi stoc pentru articole stocabile
- În fereastra Banca acum pune automat ultimul număr plus unu la încasările prin card și completează automat contul de vânzare marfă definit
- În fereastra Utilizatori, acum se poate bifa ca inactiv
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Notele contabile cu salarizarea pot fi acum afişate din scurtăturile generale şi din fereastra Pontaje
- La cumpărări, la facturile primite, căutarea după codul de bare s-a îmbunătățit
- Afişare total de la plată pe display-urile imprimantelor fiscale, la driverul FiscalNet
- Fereastra cu declarația 394 poate fi acum minimizată
- În D394 acum la un clic se pot ordona articolele
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- S-au extins drepturile utilizatorilor cu posibilitatea de a defini un utilizator cu drepturi doar de adăugare în recepții/articole
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Verificare datelor la ANAF pe baza CUI-ului se poate face fără apăsare butonului de nou/modificare
- S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- S-a actualizat D205 cu noile validări ANAF
- S-au eliminat opțiunile și calculul contribuțiilor salariale la minim pentru salariații cu normă parțială din ianuarie 2020
- O serie întreagă de liste din ferestrele de Selecție a notelor contabile/încasări/plăți/recepții se pot ordona la un clic
- Pontaj zilnic la salarizare
- Concediile medicale pot fi calculate acum automat și pentru anul 2020
- În fereastra Pontaje, s-a introdus un buton pentru Statul de plată
- Notele contabile prin JV și JC preiau acum din nota precedentă, tipul de achiziție sau livrare
- În fereastra Implicite, unitatea de măsură este acum configurabilă
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- În fereastra Vânzare POS, se poate marca produsul pe minus
- În fereastra Furnizori/Recepţii s-a introdus un buton de salvare a preţurilor de vânzare la salvarea documentului
- În Fișa de furnizori se poate acum căuta și după codul de bare
- S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Versiuni și prețuri
- DORSOFT POS i2 v. Standard (gestiunea stocurilor, vânzări, cumpărări, conectare la casele de marcat) – licenţă pt. un calculator: 1.500 lei (Preț licență adițională rețea locală: 900 lei)
- Reînnoire abonament anual v. Standard actualizări și asistență: 700 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 300 lei)
- DORSOFT POS i2 v. Extinsă (toate opțiunile din v Standard plus contabilitate financiară, salarizare, imobilizări și declarații) – licenţă pt. un calculator: 2.500 lei (Preț licență adițională rețea locală: 900 lei)
- Reînnoire abonament anual v. Extinsă actualizări și asistență: 900 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 400 lei)
Servicii instruire (opțional)
- Deplasare şi instruire 6 ore – Transilvania 700 lei
- Deplasare şi instruire 6 ore – restul ţării 1.000 lei
Alte precizări
- Cota de tva este 0
- DORSOFT POS i2 include 1(un) AN actualizări cu îmbunătăţiri și Asistență Standard (prin email/telefon/remote)
- Programul funcționează chiar dacă nu mai doriți reînnoirea abonamentului
- Reluarea abonamentului poate fi oricând mai târziu la un tarif de 75% din prețul programului din acel moment
- Orice intervenție în afara abonamentului costă minim 75 lei
- Fiecare licenţă poate fi activată de 3 ori, timp de 10 ani
- Odată activată durata de utilizare a licenței pe un calculator este nelimitată
Cerințe de sistem și downloadDorsoft POS funcționează pe Windows 7sp1, Windows 8/8.1, Windows 10, precum și pe Windows Server 2008/2012/2016. Aplicația este compilată pe modul 32 bit dar funcționează perfect pe versiunile x64 ale Windows-ului. Cerințe minime
Cerințe recomandate
|
|