Dorsoft POS

Dorsoft POS i2 – soft integrat de vânzări pentru minimarket / supermarket

Prezentare generală

  • Interfață de vânzări optimizată pentru Touch -screen
  • Vânzare prin coduri de bare
  • Vânzare prin căutare denumire de la tastatură
  • Încasări multiple pe numerar/card/bonuri (tichete)
  • Conectarea la casele de marcat și la imprimante le fiscale
  • Tipărire etichete cu coduri de bare
  • Generare coduri de bare aleatoare pentru produsele fără coduri de la producător
  • Gestiunea stocurilor
  • Drepturi speciale pentru utilizatori cu acces limitat
  • Recepția facturilor de la furnizori
  • Evidența plăților la furnizori (Furnizori neachitați, Fișă furnizor, Registru plăți)
  • Registru de casă
  • Raport de gestiune
  • Listă produse de comandat
  • Raport de profitabilitate
  • Zeci de rapoarte
  • Lucrează și în rețea

Caracteristici detaliate

Dorsoft POS i2

Soft retail pentru minimarket și supermarket

Dorsoft POS este un program de calculator generalist pentru firmele mici și mijlocii, destinat comerțului cu amănuntul, de tip market sau supermaket de orice dimensiune, precum și orice alt tip. Este un soft de retail integrat, reunind vânzările în sistem POS, gestiunea comercială, evidenta primară a încasărilor de la clienți și a plăților către furnizori, facturarea și contabilitatea financiară într-o singură aplicație.

Configurare inițială imediată

Veți fi gata pregătiți de vânzare cu softul într-o zi! Folosiți pașii de configurare inițială din fereastra principală a programului. Apoi rapid importați-vă lista clienților, articolelor și stocul inițial din Excel.

Gestionați-vă inventarul

Cu softul de retail, inventarul este actualizat automat pe măsură ce faceți vânzări sau cumpărări, astfel că știți imediat ce aveți în stoc. Chiar mai mult, cantitățile de reaprovizionat integrate, vă informează când stocul este redus, astfel că nu veți pierde poziția de comerciant de top și nici scăpa vreo vânzare.

Urmăriți-vă clienții

Colectați informații despre clienți, pe măsură ce efectuați vânzări, astfel veți putea urmări fiecare cumpărare și încasare a lor. Puteți emite facturi personalizabile pentru aceștia, bonuri fiscale sau avize.

Urmăriți-vă plățile la furnizori

Colectați informații despre furnizorii dvs., pe măsură ce efectuați cumpărări de la aceștia, astfel veți putea urmări fiecare achiziție și plățile făcute. Puteți vizualiza rapid soldul facturilor ce le mai aveți de achitat.

Conectare la case de marcat

Cu softul de retail, puteți efectua vânzările cu listarea bonului fiscal, prin conectarea la casele de marcat : Datecs, Samsung, Euro, Partner, Activa Classic, Total, Zeka M, etc. Dacă aveți altă casă, vă putem introduce suportul și pentru acesta.

Coduri de bare

Prin folosirea codurilor de bare vânzările se fac mult mai rapid și precis, eroarea de a vinde alt produs decât cel dorit fiind practic eliminată. De asemenea puteți face recepția facturilor de la furnizor sau comenzile tot prin coduri de bare, pentru o exactitate desăvârșită și prevenirea greșelilor în alegerea articolelor. Nu aveți la toate produsele coduri de bare ? Nu-i nimic, pentru acelea softul de retail vă dă posibilitatea să vă generați și tipăriți codurile de bare necesare, în completare.

Multilocație

Dacă aveți mai multe magazine, cu softul de retail vă puteți transfera rapid de la un punct la altul avizul de expediție în format Excel. La magazinul destinație cu un singur clic se importa articolele în recepție, fără erori și cu setarea automată a prețului de vânzare pe noile articole.

Contabilitate completă autogenerată

Programul generează automat contabilitatea cu toate declaraţiile aferente, deoarece există un sistem automat de contare a operațiunilor de gestiune, facturi furnizori, plăți, facturi și încasări clienți. Utilizarea celorlalte module vă dă posibilitatea ca, contabilul dvs. să poată încheia, păstra şi lista toate actele contabile pe programul şi la sediul dvs.

Și chiar mai mult

  • Registru de casă
  • Preluare automată a comenzilor de la furnizori în recepții
  • Configurare drepturi de acces al utilizatorilor pe Operațiuni și Rapoarte
  • Rapoarte extinse de gestiune și contabile
  • Salarizare
  • Imobilizări
  • Declaraţii
  • Multisocietate
  • Funcționare în rețea

Noutăți în ediția curentă

Actualizarea 2 - 21.12.2019:
  • În fereastra Vânzare POS, se poate marca produsul pe minus
  • În fereastra Furnizori/Recepţii s-a introdus un buton de salvare a preţurilor de vânzare la salvarea documentului
  • În Fișa de furnizori se poate acum căuta și după codul de bare
  • S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 1 - 26.11.2019:
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Lansare software - noiembrie - 2019 (v. 3.2000.0.0)

Versiuni și prețuri

  • DORSOFT  POS i2 v. Standard (gestiunea stocurilor, vânzări, cumpărări, conectare la casele de marcat) – licenţă pt. un calculator: 1.490 lei (Preț licență adițională rețea locală: 895 lei)
    • Reînnoire abonament anual v. Standard actualizări și asistență: 695 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 295 lei)
  • DORSOFT  POS i2 v. Extinsă (toate opțiunile din v Standard plus contabilitate financiară, salarizare, imobilizări și declarații) – licenţă pt. un calculator: 2.490 lei (Preț licență adițională rețea locală: 895 lei)
    • Reînnoire abonament anual v. Extinsă actualizări și asistență: 895 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 395 lei)

Servicii instruire (opțional)

  • Deplasare şi instruire 6 ore – Transilvania 700 lei
  • Deplasare şi instruire 6 ore – restul ţării 1.000 lei

Alte precizări

  • Cota de tva este 0
  • DORSOFT POS i2 include 1(un) AN actualizări cu îmbunătăţiri și Asistență Standard (prin email/remote/teamviewer)
  • Programul funcționează chiar dacă nu mai doriți reînnoirea abonamentului
  • Reluarea abonamentului poate fi oricând mai târziu la un tarif de 75% din prețul programului din acel moment
  • Orice intervenție în afara abonamentului costă minim 75 lei
  • Fiecare licenţă poate fi activată de 3 ori, timp de 10 ani
  • Odată activată durata de utilizare a licenței pe un calculator este nelimitată

Cerințe de sistem și download

Dorsoft POS funcționează pe Windows 7sp1, Windows 8/8.1, Windows 10, precum și pe Windows Server 2008/2012/2016. Aplicația este compilată pe modul 32 bit dar funcționează perfect pe versiunile x64 ale Windows-ului.

Cerințe minime

  • Procesor: 1,6 gigahertzi (GHz) Core 2 Duo/Celeron sau mai rapid
  • Memorie: 2 GB de RAM (32 de biți), 4 GB de RAM (64 de biți)
  • Spațiu pe hard disk: 1 GB de spațiu disponibil
  • Afișare: rezoluție la 1024 x 768

Cerințe recomandate

  • Windows: 10 pe 64 biți
  • Procesor: i3/i5 la 2 gigahertzi (GHz) sau mai rapid
  • Memorie: 4 GB de RAM
  • Spațiu pe hard disk: 2 GB de spațiu disponibil
  • SSD
  • Afișare: rezoluție la 1280 x 768
  • Unitate optică, tastatură, mouse

Descarcă kit de instalare

Dorsoft POS i2 (cu actualizarea 3 inclusă, 186 MB)

Descarcă actualizare

Actualizare 3 la Dorsoft POS i2 - 6 MB (pentru cei ce au instalat deja programul)