Întrebări frecvente

Cum reinstalez un program?

De pe calculatorul vechi salvați datele pe un stick de memorie, apelând din aplicație meniul Fișier/Salvare date (sau /Salvare firmă la unele programe).

Pe noul calculator, instalați programul de pe DVD-ul primit, apoi rulați ultima actualizare primită. După ce ați făcut acești pași vă puteți încărca datele din meniul Fișier/Restaurare date (sau /Restaurare firmă la unele programe)

Pentru reactivarea programului, trimiteți prin email codul calculatorului generat de program din meniul Ajutor/Activare, precum și numărul de licență?

Dacă ați recuperat datele de pe vechiul calculator în altă formă, doar folderele cu fișiere atunci este nevoie de intervenția prin remote desktop pentru restaurare, serviciu disponibil firmelor ce au asistența achiziționată sau contra cost.

De câte ori este permisă activarea programelor?

Activarea programelor este un serviciu disponibil pe o perioadă de 10 ani, fiecare licență putând fi activată prin email de 3(trei) ori. Odată activat, durata de utilizare a programului pe acel calculator este nelimitată.

Este permisă instalarea programelor în cloud?

Nu este permisă decât pe instalarea calculatoarelor/serverelor fizice a firmei ce cumpără aceste programe!

Care sunt cerințele hardware pt. aplicațiile Dorsoft?
Aplicațiile funcționează pe orice calculatoare ce au instalate sitemele de operare Windows 7sp2, 8x, 10, 11, Server 2008 sau mai mare. Începând cu noua generație de programe din 2020, Dorsoft vă recomandă pentru performanțe decente sistemele cu minim procesor i3, 4 GB RAM, Windows 10/11 – 64 bit.

Pentru cine dezvoltă Dorsoft software?
Dorsoft oferă software pentru contabili, microîntreprinderi, firme mici și mijlocii. Atât pentru afaceri, în domeniul economic cât și cel medical.

Programele trebuie  plătite în fiecare an, licenţa expiră cumva?
Licenţa odată cumpărată poate fi utilizată pe o perioadă nelimitată. Însă programele vin cu actualizări opționale anuale.

Garanție la programele oferite?
Dorsoft vă oferă 1 an garanție pentru produsele software existente în oferta de pe site, începând cu august 2024. Asta înseamnă că cel puțin 1 an de la data cumpărării produsului, sesizările dumneavoastră efectuate pe email, cu privire la posibilele disfuncționalități se vor rezolva printr-o actualizare sau sfat sau intervenție remote, în mod gratuit. Dacă ați achiziționat un produs ce nu mai este în oferta curentă de pe site, la momentul cumpărării licenței, garanția este în limita a 30 zile, dar nu se mai acordă actualizări, decât în cazul unui contract de asistență personalizată. Garanția de 1 an ofertită clienților este un act unilateral, o facilitate pe care Dorsoft o oferă clienților, nefiind obligat de nici o lege în vigoare pe această durată.
Garanția privește defecțiuni pentru licența/software-ul cumpărat și NU noi funcționalități în program, printre care și efectuarea unor modificări în soft pentru asigurarea compatibilității cu alte periferice (case de marcat, etc.) decât cel pentru care programul a fost proiectat și au existat  în program în momentul cumpărării licenței.

Programele sunt de tip desktop sau web?
Dorsoft oferă doar programe clasice de tip desktop. Odată licența cumpărată nu mai aveți nici un cost suplimentar obligatoriu, sunteți independent de existența firmei Dorsoft. Deasemenea, nu depindeți de internet în funcționarea de bază a programelor, acestea rulează offline. Totuși unele modul a programelor necesită conexiune la internet, cu serverele ANAF.

De când este Dorsoft pe piaţă?
Firma Dorsoft s-a înfiinţat în anul 1996, iar începând cu anul 2000 a început activitatea de dezvoltare a produselor software.

Ce rezultate a avut firma de atunci?
Firma are în prezent cca 500 clienţi şi a vândut peste de 1.300 licenţe software.

Cum cumpăr un program Dorsoft?
Intrați pe pagina fiecărui program și descărcați fișierul de comandă, apoi trimiteți-i pe email la office [at] dorsoft.ro. După efectuarea plăţii prin bancă veţi primi pachetul cu CD-ul original, factura precum şi activarea programului. Livrarea se va face în 3-4 zile prin colet recomandat, de către Poşta Română.

Oferiți asistenţă software, cât costă?
Asistența este gratuită în baza abonamentului de actualizări.

Pot să convertesc o versiune Demo deja instalată, la una complet funcţională, fără reinstalare?
Desigur. Prin activarea aplicaţiei în urma achiziţiei unei licenţe.

Pot să descarc şi să rulez o actualizare la un program Demo deja instalat dar fără să fi achiziţionat încă vreo licenţă?
Desigur. Actualizările disponibile pe site se aplică pe un program gata instalat indiferent dacă este activat sau nu.