Dorsoft HORECA 4

Dorsoft HORECA 4 – soft pentru hoteluri, pensiuni, restaurante, cofetării şi cafenele

Prezentare generală

Caracteristici detaliate

  • Interfață de vânzări optimizată pentru Touch -screen
  • Imagini pe butoane
  • Bacșiș pe nota de plată
  • Închidere de tură
  • Note de plată, note către bucătărie și bar, retururi prin imprimante de bonuri inclusiv cu diacritice
  • Conectarea la casa de marcat
  • Facturare pe bon sau A4/A5
  • Generare fișiere xml pentru E-factura
  • Recepția facturilor de la furnizori
  • Gestiunea stocurilor, inclusiv listare stoc pe bon
  • Rapoarte de vânzări pe ospătar/moduri de plată/articole etc.
  • Rezervări hoteliere
  • Evidența plăților la furnizori (Furnizori neachitați, Fișă furnizor, Registru plăți)
  • Rețetar articole
  • Raport de producție
  • Listă articole consumate
  • Bonuri de consum
  • Registru de casă
  • Raport de gestiune
  • Listă produse de comandat
  • Multe alte rapoarte…
  • Drepturi de acces separate pe ospătar/recepționer/administrator
  • Lucrează și în rețea
  • Imagine clară a programului în cazul monitoarelor cu scalare a textului la 125% sau mai mare
  • Funcționare normală de la Windows 7 și 8 până la Windows 10 și 11

Noutăți în ediția curentă

Actualizarea 19 - 21.05.2024:
  • Optimizare internă a programului
Actualizarea 18 - 19.04.2024:
  • Îmbunătățire e-factura
  • Ștergerea operațiunilor este de acum precedată și urmată de câteva operațiuni făcute automat de program: repararea și compactarea datelor, reparare stoc și generare valorii de cumpărare
  • Generarea valorii de cumpărare va bloca programul până la finalizare
  • În cazul blocării la imprimantă a imprimării notei de plată, bonului la bar/bucătărie și altora, va apare de acum numele explicit al raportului și programului în fereastra imprimantei
  • Limitarea programului doar la imprimante de bonuri pe 80 mm, eliminând cele de 60 mm
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 17 - 08.08.2023:
  • Afișare bacșiș de bifat pe nota de plată
  • Verificare conexiune internet la asistența cu Teamviewer și Anydesk
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 15 și 16 - 06.06.2023:
  • Fereastra de clienți s-a îmbunătățit cu afișare coloană cod fiscal și a bifei de persoană juridică
  • Fereastră nouă cu unitățile de măsură e-factura
  • Fereastră nouă de afișare a facturilor și generare e-factura
  • Completare date la informații firmă
  • Refacere verificare date firmă după ultimele cerințe ANAF
  • Fereastra de furnizori s-a îmbunătățit cu ordonare, sortare și afișare coloană cod fiscal
Actualizarea 14 - 15.03.2023:
  • Atenţionare duplicat la factură
  • Rubrica observaţii din fereastra de factură are dimensiunea de stocare majorată
  • Eliminare raport Stoc și înlocuire cu Stoc la data
  • Raportul Stoc la data a fost extins cu coloanele de TVA, precum și totaluri pe bar/bucătărie pe cote de tva
  • Raportul Listă articole consumate, cel centralizat, a fost extins cu coloana TVA, precum și grupare suplimentară pe cote de tva
  • Raportul de gestiune este oferit acum și cu totaluri pe perioadă
Actualizarea 13 - 21.12.2022:
  • După încasarea prin cont se va tipări automat nota de plată
  • Posibilitatea verificării clienților/furnizorilor după codul fiscal pe serverul Anaf
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 12 - 01.07.2022:
  • La editarea avizelor de expediție, prețul de cumpărare se completează acum automat
  • La editarea avizelor de expediție, este disponibil raportul Fișa de magazie
  • Lista cu recepțiile s-a îmbunătățit
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 11 - 01.02.2022:
  • Raportul cu istoric înregistrează acum comenzile șterse pe utilizator
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 10 - 05.01.2022:
  • Posibilitate introducere imagini pe butoane
  • Introducere document nou: Aviz de expediție (Transferuri)
  • Înlocuire asistență remote TeamViewer 8 cu TeamViewer 15 Quick Support
  • Posibilitate asistență remote cu Anydesk
Actualizarea 9 - 02.11.2021:
  • Posibilitate listare stoc curent doar pentru BAR
  • La rezervări telefonul nu mai este obligatoriu, dar rămâne atenționarea
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 8 - 14.07.2021:
  • Plățile se pot acum lansa din fereastra cu recepțiile
  • Posibilitatea înregistrării utilităților și redenumire Recepții în Facturi furnizori
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 7 - 02.07.2021:
  • Închidere de tură pe moduri de plată afișează acum separat și serviciile
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 6 - 27.05.2021:
  • Scurtătură la o nouă fereastră cu operațiunile și actele ce trebuie listate lună de lună
  • În fereastra Articole, s-a introdus separat tva-ul la cumpărare
  • Bonul de consum oferă acum și coloana clasei articolului
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 5 - 19.05.2021:
  • În fereastra Articole, cele ce apar în touch sunt acum bolduite (aldine)
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 4 - 08.05.2021:
  • În antetul ferestrei este acum afișată și actualizarea instalată
  • Îmbunătățirea imprimării bonului fiscal la Fiscal Net pentru restaurant
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 3 - 22.04.2021:
  • S-a îmbunătățit suportul pe monitoarele cu scalare a textului la 125% sau mai mare
  • S-au corectat unele mici imperfecțiuni
Actualizarea 2 - 26.03.2021:
  • La Vânzare pos s-a introdus coloana cu Valoare și buton Altele, ce comasează mai multe funcții
  • După încasarea prin protocol se va tipări automat nota de plată
  • În fereastra încasare pos bifă de generare imediată a facturii
  • Posibilitatea bifării unui articol non-stoc de a se modifica de către ospătar denumirea și prețul la vânzări
  • La recepții s-a introdus un buton de aplicare a reducerii pe toate articolele, iar acum oferă totaluri pe anumite coloane. Tot aici apare acum coloana cu Valoare la preț de vânzare
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 1 - 02.03.2021:
  • Stocul curent poate fi accesat rapid din scurtăturile din ferestra principală
  • S-au corectat unele imperfecțiuni
Lansare software - februarie 2021 RTM ===
  • 1 an actualizări și Asistența Standard incluse
  • Îmbunătățiri program pentru suportul pe Windows 10
  • Eliminare suport pentru Windows XP și Vista, Windows 7 fiind minim necesar
  • Generator nou de rapoarte, îmbunătățit
  • Suport pentru monitoare cu scalare a textului la 125% sau mai mare
  • Integrarea noilor drivere de comunicație: Fisco
  • Document nou inventar ce se poate face zilnic, accesibil și de la logare
  • Afișare stoc curent în fereastra Articole
  • Alte funcționalități și noi rapoarte

Versiuni și prețuri

  • Dorsoft HORECA 4 v. Basic (maxim 50 de mese, fără stocuri, maxim 7 camere, fără transfer consumație pe cameră) – licenţă pt. un calculator: 1.900 lei (Preț licență adițională rețea locală: 500 lei)
    • Reînnoire abonament anual v. Basic actualizări și asistență: 700 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 300 lei)
  • Dorsoft HORECA 4 v. Standard (maxim 100 de mese, permite stocuri, maxim 20 camere, permite transferul consumației pe cameră) – licenţă pt. un calculator: 3.000 lei (Preț licență adițională rețea locală: 900 lei)
    • Reînnoire abonament anual v. Standard actualizări și asistență: 1.500 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 400 lei)
  • Dorsoft HORECA 4 v. Extinsă (fără nicio restricție) – licenţă pt. un calculator: 4.500 lei (Preț licență adițională rețea locală: 1.200 lei)
    • Reînnoire abonament anual v. Standard actualizări și asistență: 1.900 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 700 lei)

Servicii instruire (opțional)

  • Deplasare şi instruire 6 ore – Transilvania 1.000 lei
  • Deplasare şi instruire 6 ore – restul ţării 2.000 lei

Alte precizări

  • Cota de tva este 0
  • Dorsoft HORECA 4 include 1(un) AN actualizări cu îmbunătăţiri și Asistență Standard (prin email/telefon/remote)
  • Pentru funcționalități speciale și asistență personalizată este nevoie de contract separat
  • Programul funcționează chiar dacă nu mai doriți reînnoirea abonamentului
  • Reluarea abonamentului poate fi oricând mai târziu la un tarif de 75% din prețul programului din acel moment
  • Orice intervenție în afara abonamentului costă minim 150 lei, pentru fiecare 30 minute
  • Fiecare licenţă poate fi activată de 3 ori, timp de 10 ani
  • Odată activată durata de utilizare a licenței pe un calculator este nelimitată

Cerințe de sistem și download

Dorsoft HORECA 4 funcționează pe Windows 7sp1, Windows 8/8.1, Windows 10 și Windows 11,. Aplicația este compilată pe modul 32 bit dar funcționează perfect pe versiunile x64 ale Windows-ului.

Cerințe minime

  • Procesor: 1,6 gigahertzi (GHz) Core 2 Duo/Celeron sau AMD
  • Memorie: 2 GB de RAM (32 de biți), 4 GB de RAM (64 de biți)
  • Spațiu pe hard disk: 100 MB de spațiu disponibil
  • Afișare: rezoluție la 1024 x 768

Cerințe recomandate

  • Windows: 10 pe 64 biți
  • Procesor: i3/AMD Ryzen 3
  • Memorie: 4 GB de RAM
  • Spațiu pe hard disk: 2 GB de spațiu disponibil
  • Afișare: rezoluție la 1280 x 768
  • Unitate optică, tastatură, mouse

Descarcă kit de instalare

Dorsoft HORECA 4 - (Actualizarea 19 inclusă, 31 MB)

 

Descarcă actualizare

Actualizare 19 la Dorsoft HORECA 4 - 5 MB (pentru cei ce au instalat deja programul)