Noutăți în ediția curentă
Actualizarea 12 - 23.12.2020:
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 12 - 31.08.2020:
- Funcționalitatea accesului la închidere de tură din fereastra de logare s-a modificat
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 10 - 27.11.2019:
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 9 - 23.10.2019:
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 8 - 24.09.2019:
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 7 - 11.09.2019:
- Încasarea din touch poate fi acum făcută și pe vouchere/tichete
- Închiderea de zi va cuprinde acum și sumele din Vouchere și transferurile pe cameră
- Încasarea în zona de hotel cuprinde acum și numărul documentului, care va fi importat în Registru de casă
- Căsuța cu avans la Rezervările hoteliere
- Integrarea driver nou: Server Tremol pentru o serie de case de marcat Tremol M20 precum și imprimantele fiscale Epson FP17-T810 si TM-T260F
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 6 - 12.02.2019:
- În fereastra Articole se poate acum selecta contul la clasa stoc
- Dacă data curentă a încasării este diferită de data comenzii din vânzările touch atunci data vânzării va deveni data încasării
- Listarea recepțiilor este acum grupată după conturi
- Generarea costului mărfii poate fi acum efectuată în spate, fără a deranja funcționarea aplicației
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 5 - 22.11.2018:
- Raportul Registru încasări din cazare are acum coloana cu data și numărul facturii achitate precum și filtru suplimentar pe facturare
- Integrare driver nou FiscalNet pentru casele Partner, Datecs, Daisy, Custom, Olivetti, Sam4S, Tremol
- Raport nou: Raport de activitate pe consumație bar/restaurant/cazare și pe cote de tva
- Listă articole consumate are acum opțiunea de afișare a BAR-ului la preț de cost
- Bonul de consum poate avea acum poziții de rețetar și intră în generarea valorii de cumpărare
- Bonul de consum este acum listat în formă grupată pe bar/bucătărie
- Registru comenzi, are acum subtotal pe valorile facturate
- Raportul Lista articole vândute are acum bifă de excludere a comenzilor prin protocol
- La editarea recepțiilor sau a stocului inițial lista de articole arată acum și codul articolului
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 4 - 20.10.2018:
- Facturarea hotelieră poate fi acum cumulată pe o singură poziție
- Încasările hoteliere de pe Voucher/Tichet vacanţă pot fi trimise și la casa de marcat Incotex Succes M7
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 3 - 11.10.2018:
- Utilizatorul ospătar, poate fi și recepționer
- Lista comenzilor din touch, poate fi acum filtrată și pe camere
- Raport nou la cazare: Registru încasări din rezervări hoteliere
- Registru facturilor conţine acum şi numele rezervării
- Buton de afișare a cotei de tva la transferul articolelor de pe o comandă pe alta
- Registru de casă: buton nou de import încasări în numerar
- Încasările hoteliere pot fi acum şi pe Voucher/Tichet vacanţă
- S-a introdus un buton de acces la clienți din rezervările hoteliere
- Introducere case noi de marcat Datecs, toate modelele venite din iunie 2018 pe noua legislație (driver FiscalWire v.167+)
- Integrarea case noi de marcat: Incotex Succes M7
- Integrarea case noi de marcat: Tremol M20, Daisy eXpert SX, Custom cu driverul EcrBrigde
- Stocul inițial afișează acum articolele inactive cu roșu
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 2 - 15.05.2018:
- Integrarea casă nouă de marcat: Incotex Succes M
- Importul din fişiere excel s-a extins şi cu formatul modern .xlsx
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Actualizarea 1 - 30.03.2018:
- În fereastra Articole s-a introdus un buton de preluare a reţetei din alte reţete
- Reducerile aplicate în vânzări sau completat cu posibilitatea stabilirii unui alt preţ la vânzare urmată de generarea unei ajustare automată pentru articolele din bar
- S-au corectat unele erori
Lansare software - 22.03.2018
Noutăți în Dorsoft Horeca 2018 faţă de Horeca 2
- Două panouri separate pentru restaurant și terasă
- Butoane colorate cu roşu pentru mesele ocupate
- Fereastra principală cuprinde acum numele restaurantului
- Posibilitatea găsirii unui articol prin ce reţete e folosit
- Raport cu simularea consumului total pentru o anumită cantitate a unui produs finit
- Articolele de gestiune se vor defini de acum pe coduri
- Regrupare butoane la editarea recepţiei
- Posibilitate import recepţii din fişier csv din alte programe
Noutăți în Dorsoft Horeca 2018 faţă de Horeca 1
- Permite acum diacritice, inclusiv pe Notele de plată
- Opțiunea de imprimare a Casierului și Codului fiscal pe bon
- Permite lucrul fără imprimantele de bonuri la bar/bucătărie
- Stocul se poate acum lista pe imprimanta de bonuri la sfârșitul zilei
- Permite acum configurarea avansată a prețurilor pe fiecare cameră
- Cantitățile sunt permise acum cu maxim 2 zecimale, iar prețurile de cumpărare cu maxim 4 zecimale
- Document nou de completat Bon consum
- Raport nou: Registru Bonuri consum
- Raportul stoc curent are opțiunea de afișare doar a pozițiilor negative
- Articolele au acum o bifă de activ/inactiv, cele inactive fiind marcat cu roșu pentru a atenționare a nu se mai utiliza în viitoarele documente
- Fiecare articol are acum propriul departament al casei de marcat
- Integrare Team Viewer în program pentru o asistență mai simplă și rapidă
- Un set proaspăt de iconițe
- Suportă Windows 8.x