Dorsoft HORECA 4 – soft pentru hoteluri, pensiuni, restaurante, cofetării şi cafenele
- Prezentare generală
- Caracteristici detaliate
- Noutăți
- Versiuni și prețuri
- Cerințe de sistem și download
Prezentare generală
Caracteristici detaliate
- Interfață de vânzări optimizată pentru Touch -screen
- Imagini pe butoane
- Bacșiș pe nota de plată
- Închidere de tură
- Note de plată, note către bucătărie și bar, retururi prin imprimante de bonuri inclusiv cu diacritice
- Conectarea la casa de marcat
- Facturare pe bon sau A4/A5
- Generare fișiere xml pentru E-factura
- Recepția facturilor de la furnizori
- Gestiunea stocurilor, inclusiv listare stoc pe bon
- Rapoarte de vânzări pe ospătar/moduri de plată/articole etc.
- Rezervări hoteliere
- Evidența plăților la furnizori (Furnizori neachitați, Fișă furnizor, Registru plăți)
- Rețetar articole
- Raport de producție
- Listă articole consumate
- Bonuri de consum
- Registru de casă
- Raport de gestiune
- Listă produse de comandat
- Multe alte rapoarte…
- Drepturi de acces separate pe ospătar/recepționer/administrator
- Lucrează și în rețea
- Imagine clară a programului în cazul monitoarelor cu scalare a textului la 125% sau mai mare
- Funcționare normală de la Windows 7 și 8 până la Windows 10 și 11
Noutăți în ediția curentă
Actualizarea 19 - 21.05.2024:- Optimizare internă a programului
- Îmbunătățire e-factura
- Ștergerea operațiunilor este de acum precedată și urmată de câteva operațiuni făcute automat de program: repararea și compactarea datelor, reparare stoc și generare valorii de cumpărare
- Generarea valorii de cumpărare va bloca programul până la finalizare
- În cazul blocării la imprimantă a imprimării notei de plată, bonului la bar/bucătărie și altora, va apare de acum numele explicit al raportului și programului în fereastra imprimantei
- Limitarea programului doar la imprimante de bonuri pe 80 mm, eliminând cele de 60 mm
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Afișare bacșiș de bifat pe nota de plată
- Verificare conexiune internet la asistența cu Teamviewer și Anydesk
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Fereastra de clienți s-a îmbunătățit cu afișare coloană cod fiscal și a bifei de persoană juridică
- Fereastră nouă cu unitățile de măsură e-factura
- Fereastră nouă de afișare a facturilor și generare e-factura
- Completare date la informații firmă
- Refacere verificare date firmă după ultimele cerințe ANAF
- Fereastra de furnizori s-a îmbunătățit cu ordonare, sortare și afișare coloană cod fiscal
- Atenţionare duplicat la factură
- Rubrica observaţii din fereastra de factură are dimensiunea de stocare majorată
- Eliminare raport Stoc și înlocuire cu Stoc la data
- Raportul Stoc la data a fost extins cu coloanele de TVA, precum și totaluri pe bar/bucătărie pe cote de tva
- Raportul Listă articole consumate, cel centralizat, a fost extins cu coloana TVA, precum și grupare suplimentară pe cote de tva
- Raportul de gestiune este oferit acum și cu totaluri pe perioadă
- După încasarea prin cont se va tipări automat nota de plată
- Posibilitatea verificării clienților/furnizorilor după codul fiscal pe serverul Anaf
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- La editarea avizelor de expediție, prețul de cumpărare se completează acum automat
- La editarea avizelor de expediție, este disponibil raportul Fișa de magazie
- Lista cu recepțiile s-a îmbunătățit
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Raportul cu istoric înregistrează acum comenzile șterse pe utilizator
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Posibilitate introducere imagini pe butoane
- Introducere document nou: Aviz de expediție (Transferuri)
- Înlocuire asistență remote TeamViewer 8 cu TeamViewer 15 Quick Support
- Posibilitate asistență remote cu Anydesk
- Posibilitate listare stoc curent doar pentru BAR
- La rezervări telefonul nu mai este obligatoriu, dar rămâne atenționarea
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Plățile se pot acum lansa din fereastra cu recepțiile
- Posibilitatea înregistrării utilităților și redenumire Recepții în Facturi furnizori
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Închidere de tură pe moduri de plată afișează acum separat și serviciile
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Scurtătură la o nouă fereastră cu operațiunile și actele ce trebuie listate lună de lună
- În fereastra Articole, s-a introdus separat tva-ul la cumpărare
- Bonul de consum oferă acum și coloana clasei articolului
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- În fereastra Articole, cele ce apar în touch sunt acum bolduite (aldine)
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- În antetul ferestrei este acum afișată și actualizarea instalată
- Îmbunătățirea imprimării bonului fiscal la Fiscal Net pentru restaurant
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- S-a îmbunătățit suportul pe monitoarele cu scalare a textului la 125% sau mai mare
- S-au corectat unele mici imperfecțiuni
- La Vânzare pos s-a introdus coloana cu Valoare și buton Altele, ce comasează mai multe funcții
- După încasarea prin protocol se va tipări automat nota de plată
- În fereastra încasare pos bifă de generare imediată a facturii
- Posibilitatea bifării unui articol non-stoc de a se modifica de către ospătar denumirea și prețul la vânzări
- La recepții s-a introdus un buton de aplicare a reducerii pe toate articolele, iar acum oferă totaluri pe anumite coloane. Tot aici apare acum coloana cu Valoare la preț de vânzare
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Stocul curent poate fi accesat rapid din scurtăturile din ferestra principală
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- 1 an actualizări și Asistența Standard incluse
- Îmbunătățiri program pentru suportul pe Windows 10
- Eliminare suport pentru Windows XP și Vista, Windows 7 fiind minim necesar
- Generator nou de rapoarte, îmbunătățit
- Suport pentru monitoare cu scalare a textului la 125% sau mai mare
- Integrarea noilor drivere de comunicație: Fisco
- Document nou inventar ce se poate face zilnic, accesibil și de la logare
- Afișare stoc curent în fereastra Articole
- Alte funcționalități și noi rapoarte
Versiuni și prețuri
- Dorsoft HORECA 4 v. Basic (maxim 50 de mese, fără stocuri, maxim 7 camere, fără transfer consumație pe cameră) – licenţă pt. un calculator: 1.900 lei (Preț licență adițională rețea locală: 500 lei)
- Reînnoire abonament anual v. Basic actualizări și asistență: 700 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 300 lei)
- Dorsoft HORECA 4 v. Standard (maxim 100 de mese, permite stocuri, maxim 20 camere, permite transferul consumației pe cameră) – licenţă pt. un calculator: 3.000 lei (Preț licență adițională rețea locală: 900 lei)
- Reînnoire abonament anual v. Standard actualizări și asistență: 1.500 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 400 lei)
- Dorsoft HORECA 4 v. Extinsă (fără nicio restricție) – licenţă pt. un calculator: 4.500 lei (Preț licență adițională rețea locală: 1.200 lei)
- Reînnoire abonament anual v. Standard actualizări și asistență: 1.900 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 700 lei)
Servicii instruire (opțional)
- Deplasare şi instruire 6 ore – Transilvania 1.000 lei
- Deplasare şi instruire 6 ore – restul ţării 2.000 lei
Alte precizări
- Cota de tva este 0
- Dorsoft HORECA 4 include 1(un) AN actualizări cu îmbunătăţiri și Asistență Standard (prin email/telefon/remote)
- Pentru funcționalități speciale și asistență personalizată este nevoie de contract separat
- Programul funcționează chiar dacă nu mai doriți reînnoirea abonamentului
- Reluarea abonamentului poate fi oricând mai târziu la un tarif de 75% din prețul programului din acel moment
- Orice intervenție în afara abonamentului costă minim 150 lei, pentru fiecare 30 minute
- Fiecare licenţă poate fi activată de 3 ori, timp de 10 ani
- Odată activată durata de utilizare a licenței pe un calculator este nelimitată
Cerințe de sistem și downloadDorsoft HORECA 4 funcționează pe Windows 7sp1, Windows 8/8.1, Windows 10 și Windows 11,. Aplicația este compilată pe modul 32 bit dar funcționează perfect pe versiunile x64 ale Windows-ului. Cerințe minime
Cerințe recomandate
|
|