Ușor de folosit |
Program integrat |
Comenzi clienți |
Actualizări și asistență |
|||
L-am făcut ușor de utilizat. Vă faceți treaba cu câteva clic-uri, cu interfața simplă |
software desktop de gestiune integrată cu consultații |
|
urmărirea comenzilor de la clienți și a încasărilor | Oferim actualizări și asistență pe perioadă îndelungată |
- Prezentare generală
- Caracteristici detaliate
- Noutăți
- Versiuni și prețuri
- Cerințe de sistem și download
Prezentare generală a programului

- Evidență electronică a clienților/pacienților
- Păstrarea şi urmărirea istoricului consultațiilor
- Bază de date cu lentile Rodenstock, Essilor, Zeiss, Hoya, Ital-Lenti, Rhein, etc
- Monitorizarea comenzilor clienților
- Evidența încasărilor
- Gestiunea stocurilor
- Conectare la casele de marcat
- Evidenţa plăţilor şi furnizorilor neachitaţi
- Comenzi automate către furnizori
- Integrarea datelor de la consultaţia pacientului până la încasarea comenzii
- Registru de casă, raport de gestiune, rapoarte de vânzări și stocuri, etc.
Configurare inițială ușoară
Veți fi gata pregătiți de vânzare cu softul imediat! Odată instalat porniți cu introducerea manuală a clienților, consultaților și comenzilor, alte date le veți introduce pe măsură ce utilizați programul, fără să vă opriți din activitatea curentă.Urmăriți-vă clienții
Colectați informații despre clienți, pe măsură ce efectuați consultații și vânzări, astfel veți putea urmări istoricul medical, fiecare cumpărare și încasare a lor. Puteți emite facturi personalizabile pentru aceștia, bonuri fiscale sau alte documente medicale.Fidelizați-vă clienții
Creaţi o relaţie specială între dvs. şi pacienţi/clienţi asemănătoare celei existente între medicul de familie şi pacienţii săi înscrişi. Oferiţi-le fişa lor cu consultaţiile oftalmologice şi prescripţiile de ochelari, la un loc pe o singură pagină, tipărită sau trimiteţi-le pe email, în format pdf. Oferiţi valoare adăugată clienţilor existenţi prin păstrarea şi urmărirea istoricului examinărilor şi reţetelor pe perioade lungi de timp, 5-10-15 ani. Rechemați-i la următorul consult, când le vine vremea, sau anunțați-i că îi așteaptă o reducere în luna când serbează aniversarea!Gestionați-vă inventarul
Cu softul de optică, inventarul este actualizat automat pe măsură ce faceți vânzări sau cumpărări, astfel că știți imediat ce aveți în stoc.Evidenţa plăţilor la furnizori
Ediţia 2018 a programului are ca noutate principală posibilitatea înregistrării soldurilor iniţiale a furnizorilor şi a plăţilor către aceştia, precum şi rapoarte cu furnizorii neachitaţi, registru plăţi, etc..Conectare la case de marcat
Cu softul de retail, puteți efectua vânzările cu listarea bonului fiscal, prin conectarea la casele de marcat : Datecs, Euro, Partner, Activa Clasic, Total, Zeka M, Partner, Sapel, Optima. Dacă aveți altă casă, vă putem introduce suportul și pentru acesta.Coduri de bare
Prin folosirea codurilor de bare vânzările se fac mult mai rapid și precis, eroarea de a vinde alt produs decât cel dorit fiind practic eliminată. De asemenea puteți face recepția facturilor de la furnizor tot prin coduri de bare, pentru o exactitate desăvârșită și prevenirea greșelilor în alegerea articolelor. Nu aveți la toate produsele coduri de bare? Nu-i nimic, pentru acelea softul de retail vă dă posibilitatea să vă generați și tipăriți codurile de bare necesare, în completare.Multilocație
Dacă aveți mai multe magazine, cu softul de optică vă puteți transfera rapid de la un punct la altul avizul de expediție în format Excel. La magazinul destinație cu un singur clic se importa articolele în recepție, fără erori și cu setarea automată a prețului de vânzare pe noile articole.Și chiar mai mult:
- Rapoarte extinse medicale și de gestiune
- Suport pentru cardurile de fidelitate
- Registru de casă
- Raport de gestiune
- Registru ajustări de preț
- Drepturi de acces per utilizator
- 30+ rapoarte
- Export în PDf al tuturor rapoartelor
- Manual electronic
- Funcționare în rețea
Noutăți în Dorsoft Optica 2018
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Consultaţiile permit acum imprimarea vârstei persoanei consultate
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- S-au modificat funcţiile de import/export din excel după ultimele modificări din Windows 7/10
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Raportul Listă consultații are acum coloană nouă cu valoarea consultației
- La salvarea încasărilor se face acum o verificare la posibila dublare a numărului încasării la aceeași dată
- La Fișier/ Import date din Optika 3 s-a extins cu posibilitatea importului și dintr-o bază de date din Optica 2018
- Listarea bonului fiscal cu resturilor de plată în cazul pozițiilor cu storno și sume foarte mici s-a optimizat
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Lista recepţiilor conţine acum şi coloana cu tva a facturii
- La consultația oftalmologică, căsuțele cu acuitate permit 5 caractere în plus
- În fereastra de editare a articolelor (Întreținere / Articole) s-a introdus un buton de Adăugare și modificare articol, disponibil pentru unele clase
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Integrarea driver nou: Server Tremol pentru o serie de case de marcat Tremol M20 precum și imprimantele fiscale Epson FP17-T810 si TM-T260F
- Creștere viteză de lucru, în ferestrele Clienți, Consultații și Comenzi
- Buton de păstrare a ferestrei de căutare a articolelor în Avize
- Opțiune nouă de lucru pentru driverul FiscalNet
- Documentație îmbunătățită
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Integrarea driver nou: Server Tremol pentru o serie de case de marcat Tremol M20 precum și imprimantele fiscale Epson FP17-T810 si TM-T260F
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Creștere viteză de lucru, în ferestrele Clienți, Consultații și Comenzi
- Buton de păstrare a ferestrei de căutare a articolelor în Avize
- Opțiune nouă de lucru pentru driverul FiscalNet
- Documentație îmbunătățită
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- La deschiderea ferestrei de consultații se va poziționa pe panoul Ochelari
- Raportul Listă comenzi de finalizat poate cuprinde acum şi intervalul de până la data
- Integrare driver nou FiscalNet pentru casele Partner, Datecs, Daisy, Custom, Olivetti, Sam4S, Tremol
- Comanda la ochelari va prelua observațiile de la OS și la OS
- În fereastra Producători/Branduri se poate acum completa și un cod al lentilei, util pentru căutarea rapidă în comenzi
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Integrarea case noi de marcat: Incotex Succes M7
- Integrarea case noi de marcat: Tremol M20, Daisy eXpert SX, Custom cu driverul EcrBrigde
- Raportul adaos comercial realizat s-a remodelat în Raport de profitabilitate
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Introducere case noi de marcat Datecs, toate modelele venite din iunie 2018 pe noua legislație
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- Integrarea casă nouă de marcat: Incotex Succes M
- Exportul stocului curent conţine acum şi codul de bare
- Posibilitate listare consimţământ GDPR
- Posibilitate listare etichete pe imprimante speciale
- S-au corectat unele imperfecţiuni
- S-au corectat unele imperfecţiuni
Noutăţile în Dorsoft Optica 2018 faţă de Optika 3
- Conectare la noile case de marcat apărute din iunie 2018
- Un nou sistem de programări de tip outlook
- Consultaţiile oftalmologice extinse cu mai multe câmpuri de cules şi căsuţă suplimentară de introducere a datelor
- O singură consultaţie poate conţine acum date oftalmologice, reţetă ochelari şi lentile cu listare separată
- Marcarea unei consultaţii ca internă sau externă
- Posibilitate urmărire și listare consimţământ GDPR
- Posibilitatea de a lucra 2 case de marcat diferite în reţea
- Selecţie rapidă a lentilelor după parte din denumirea comercială în comenzi/recepţii
- Lista comenzilor poate fi afişată şi cu reducerea pe linie
- Furnizorii vor conţine acum şi un câmp cu observaţii
- Selecţia mai rapidă a articolelor în recepţii cu păstrarea ferestrei deschisă
- Selecţia articolelor rame/accesorii afişează acum şi coloana de tva
- Comanda afişează acum în fereastră şi cota de tva
- Exportul în excel conţine acum şi totalul cumpărărilor
- Raport de gestiune pe perioade
- Posibilitate listare etichete pe imprimante speciale
Noutăţile în Dorsoft Optica 2018 faţă de Optika 2010
Windows 10 şi meniu principal nou
- Suport oficial pentru Windows 10
- Interfaţă cu Fonturi Segoe UI specifică ultimelor 4 sisteme de operare: Windows 10, 8.x, 7, Vista
- Compatibilitate încă deplină cu Windows XP
- Nouă structură a meniului, cu acces mai rapid, mai simplu şi logic
Team Viewer
- Integrare cu Team Viewer 8 QuickSuport direct din meniul programului
Diacritice
- Suport integral pentru fonturile româneşti: ă î â ş ţ
- În toate ferestrele
- În toate rapoartele
- În documentele personalizabile medicale (bon comandă, consultaţii, comenzi) cât şi pe factură
Bază de date cu lentile Zeiss, Essilor, Hoya, Rodenstock, Rhein, Ital Lenti, Interoptik, etc.
Stornare avansuri
CUI/casier pe bonul fiscal
Filtrare clienţi
Imprimare termică pe bonuri de 80 mm
- Puteţi imprima opţional bonul de programare, prescripţia, bonul de comandă şi factura pe imprimantele termice de 80 mm, în format redus
Stocare imagini
- Puteţi până la 2 imagini în format jpg/jpeg pentru fiecare examinare oftalmologică

Plăţi la furnizori
- Plăţile la furnizori, inclusiv soldurile iniţiale ale acestora

Rapoarte noi
- Furnizori neachitaţi
- Registru plăţi
- Fişă furnizor
- Registru facturi emise
Stoc comenzi finalizate, dar neridicate
- nou raport ce afişează exact produsele ce sunt realizate şi aşteaptă să fie ridicate de clienţi, pe care îl găsiţi în Rapoarte de gestiune şi vânzări / Stoc, bifând opţiunea de mai jos
Balanţă articole
Import plăţi în registru de casă
Examinare înaintea imprimării
- Iconiţe noi
- Buton nou: Tipărire rapidă la imprimanta implicită, fără apariţia ferestrei de selecţie
- Butoane noi: Majorare/micşorare a documentelor înainte de imprimare
O mulţime de alte mici îmbunătăţiri
- Raport îmbunătăţit: Listă programări conţine acum telefonul fix şi mobil
- Export în excel al raportului Lista comenzi
- Lista avizelor are acum şi coloana valorilor cu tva
- Zona medicală a programului a beneficiat de un update al interfeţei, pentru o lizibilitate mai bună
Versiuni disponibile și preturi
Descarcă oferta în pdf- Ediție MONOPOST: 3.000 lei - client nou, 1.500 lei - upgrade de la Dorsoft Optika 3 monopost
- REȚEA locală pt. 3 pc-uri: 4.500 lei - client nou, 2.500 lei - upgrade de la Dorsoft Optika 3 rețea
- Cota de TVA este zero
- 30 zile suport gratuit prin email/telefon/remote
- 2 ani update-uri gratuite pentru remedierea unor posibile erori (bug fix-uri)
- Include toate actualizările minore pe durata de viață a produsului
- Fiecare licenţă poate fi activată de 3 ori, timp de 10 ani
- Odată activate, durata de utilizare a licențelor este nelimitată.
Actualizări minore (update-uri)
Toții clienții vor primi gratuit actualizările minore, spre exemplu actualizarea de la versiunea 3.01 la versiunea 3.02, ale produselor Dorsoft. Aceste actualizări sunt disponibile pe pagina noastră de internet, doar descărcați și instalați fără a dezinstala vechea versiune.Actualizări majore (upgrade-uri)
Actualizările majore, spre exemplu actualizarea de la versiunea 3 la versiunea 2018, includ îmbunătățiri semnificative în funcționalitate. Actualizările majore nu sunt gratuite. Actualizările majore se instalează separat și funcționează în paralel și independent fără a afecta funcționarea vechilor versiuni. Prețul actualizărilor majore pentru vechii clienți este unul redus.
Cerințe de sistem și downloadDorsoft OPTICA 2018 funcționează pe Windows XP sp3, Windows Vista sp2, Windows 7 sp1, Windows 8/8.1, Windows 10, precum și pe Windows Server 2003/2008/2012/2016. Aplicația este compilată pe modul 32 biți dar funcționează perfect pe versiunile x64 ale Windows-ului.Cerințe minime
Cerințe recomandate
|
|