Dorsoft VET i2 – software specializat și integrat de consultații și gestiune pentru cabinete/clinici veterinare
Prezentare generală
Gestiune specifică pentru veterinari
- Evidența electronică a animalelor și proprietarilor
- Programări filtrate pe medic și zi (în stil Outlook)
- Consultații cu stocare date
- Tratament (anamneză, examen clinic, diagnostic prezumtiv, examen paraclinic, diagnostic final, tratament, observații)
- Înregistrarea consumurilor și a manoperelor pe fiecare consultație
- Vaccinări, cu înregistrarea consumurilor aferente și afișare istoric la un clic
- Intervenții chirurgicale
- Până la 4 fotografii în fiecare consultație
- Istoric rapid al pacientului
- Evidența vaccinurilor și data revenirii la un anumit pacient
- Listare fișa consultației, cu posibilitate personalizare (siglă, fonturi, text suplimentar, etc.)
- Registrul de consultații și tratamente
- Registrul de produse biologice/stupefiante
Gestiunea stocurilor
- Vânzări cu preluare date din consultații și adăugarea de alte articole
- Vânzări pe factură și prin casele de marcat
- Recepția mărfurilor
- Definirea de articole pentru vânzare pe clase (stocuri, servicii, reduceri, etc.)
- Evidența plăților la furnizori, etc.
Conectare la casele de marcat și trimiterea automată a bonului de vânzare
Furnizori
- Evidenţa plăţilor la furnizori
- Furnizori neachitaţi
- Fişa furnizorului
Rapoarte
- Medicale cu registru de consultații, filtrat pe proprietar, animal, medic, tratament
- Registre de consultații și de produse biologice/stupefiante conform legislației
- Rapoarte de gestiuni pe client, articole, clienți neîncasați
- Zeci de alte rapoarte
Rețea
Posibilitate de a lucra în rețea cu mai mulți medici/consultanți, personal comercial și un punct de vânzare conectabil la casa de marcat. Rețeaua poate fi configurată prin cablu (recomandat) sau wireless!
Noutăți în ediția curentă
Actualizarea 19 - 12.06.2023:- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Gestiune: S-a eliminat verificare la încasările duplicat cu cardul
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Gestiune: E-factura se poate acum genera corect și de către neplătitorii de tva
- Gestiune/Contabilitate: Refacere verificare date firmă după ultimele cerințe ANAF
- Gestiune: Posibilitate adăugare client nou după căutare
- Gestiune: Posibilitate de a căuta articolele doar după codul de bare
- Salarizare: Posibilitate stocare număr și data declarație D112, necesară pentru adeverința la șomaj și pentru alte posibile situații
- Salarizare: Adeverință nouă pentru șomaj
- Salarizare: S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Generare e-factura
- Gestiune: Îmbunătățire trimitere imprimare bon fiscal pentru driverul FiscalWire
- Gestiune: Denumirea clientului va apare în Raportul de gestiune în loc de codul clientului
- Gestiune: Fișa de magazie afișează acum și unitatea de măsură
- Gestiune: Extindere Fișa de magazie cu buton rapid, separat de export în pdf a raportului, fără vizualizarea acestuia
- Gestiune: Imprimarea recepțiilor este acum cu 4 zecimale la gestiunile cu amănuntul, dacă sunt cifre după virgulă
- Gestiune: Unitatea de măsură din vânzare este trimisă acum la casele de marcat, pe bonul fiscal și la driverul FiscalNet
- Gestiune: Raportul de gestiune oferă acum în explicații denumirea clientului în loc de codul acestuia
- Contabilitate: o serie de multe îmbunătățiri
- Salarizare: Calcul salarii și declarații actualizare pentru anul 2023
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Gestiune: În fereastra de vânzări sunt afișate numerele rândurilor de vânzare
- Gestiune: Balanța articolelor poate fi acum ordonată și după cantitate
- Salarizare: În fereastra Pontaj s-au adăugat două noi concedii medicale, cu codurile 92 și 17
- Salarizare: S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- Salarizare: Posibilitate completare sume fără plata contribuțiilor și impozitului, conform OUG 67/2022, în fereastra Pontaj
- Salarizare: Suport pentru personalul cu facilitați în industria alimentară și agricultură, conform Legii 135/2022
- Salarizare: În fereastra Personal se poate acum completa separat numărul și data contractului de muncă
- Salarizare: Adeverință de venit, document nou de listat din fereastra Pontaje
- Salarizare: S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Gestiune: Introducerea stocului inițial este îmbunătățită
- Gestiune: Centralizatorul lunar de la ajustări conține acum prețurile și cantitatea
- Gestiune: La ajustări acum este obligatoriu completarea cantității dacă prețul de vânzare nou este completat
- Gestiune: Fișa de magazie conține acum prețurile și cantitatea în explicație
- Confirmare ștergere pe liniile de recepții/facturi/note contabile
- Repunere verificare date firmă prin ANAF după ultimele cerințe
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Gestiune: La editarea facturilor/recepțiilor tva-ul este modificabil pe coloană
- Verificare pe serverul ANAF este acum opțională
- Salarizare: Actualizare mod calcul contribuții la personalul cu facilitați în construcții și D112 actualizată pentru aceștia
- Salarizare: S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- Salarizare: S-a introdus un nou concediu medical cu codul 16, "Unele tipuri de arsuri"
- Salarizare: Denumirea Prestări servicii s-a modificat în Colaboratori
- Salarizare: În Pontaje există acum o scurtătură și la statul de plată cu colaboratorii
- Salarizare: Modificare cont contabil pentru cheltuielile cu asigurările de muncă (CAM)
- Contabilitate: Adăugare noi conturi în planul de conturi
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Gestiune: Listarea recepției poate fi de acum opțional și cu denumirea <>
- Gestiune: În fereastra Stoc inițial datele se pot ordona la un clic pe capul de tabel, doar pe coloanele: denumire, cantitate, preț de cumpărare și tva
- Gestiune: În fereastra Stoc inițial datele s-a introdus un buton de Import cu adăugare, ce permite importul din excel prin adăugare a datelor
- Gestiune: În fereastra Stoc inițial datele s-a introdus un buton cu noul raport: Stoc inițial
- Gestiune: În fereastra Inventar s-a introdus un nou criteriu de filtrare "Valoarea de cumpărare faptic este 0"
- Gestiune: La raportul Stocul curent, dacă este o singură gestiune, aceasta se completează acum automat
- Gestiune: În fereastra implicite, actualizarea automată a cotelor de tva poate ține cont și de departamente
- Gestiune: În fereastra Inventar s-a introdus un nou criteriu de filtrare cu afișarea articolelor dublate
- Gestiune: În fereastra Inventar datele se pot ordona la un clic pe capul de tabel
- Gestiune: Posibilitatea generării ajustărilor din fereastra de Furnizori & Cumpărări
- Gestiune: Ajustările s-au îmbunătățit
- Gestiune: Balanța articolelor, poate afișa și doar articolele fără cantități/valori
- Gestiune: La raportul Stocul curent, dacă este o singură gestiune, aceasta se completează acum automat
- Salarizare: Actualizare cu zilele lucrătoare pentru anul 2022 și pentru calculul automat al concediilor medicale
- Salarizare: Adeverința de sănătate poate fi acum pentru 12/24 luni
- Contabilitate: În fereastra Selecție încasări/plăți, va apare de acum și tipul documentului
- Declarații: S-a actualizat D205 cu noile validări ANAF
- Declarații: S-a actualizat D100 cu noile validări ANAF
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Gestiune: Denumirea articolelor este obligatorie de acum încolo
- Asistență remote cu TeamViewer 15 Quick Support și Anydesk
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- VET: Opțiune nouă de ștergere a programărilor până la o anumită dată
- Gestiune: Verificare plătitor TVA la salvarea facturii de furnizor
- Gestiune: Din ferestrele de Clienți, Furnizori, Casa/Banca, Contabilitate și Inventar se pot acum accesa toate rapoartele
- Gestiune: La Inventar, de acum se poate genera unul fără articole, regândire interfață cu mutare funcționalități de la butoane în meniu, export inventar ca stoc inițial
- Gestiune: Exportul stocului curent este acum formatat
- Contabilitate: Situațiile financiare anuale (bilanțul) poate fi acum generat pentru orice perioadă
- Contabilitate: S-a actualizat D4200 cu noile validări ANAF
- Salarizare: S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- În fereastra utilizatori am introdus o căsuță cu observații
- În fereastra casa/banca se poate acum lista dispoziția de încasare
- Contabilitate: Fișa contului îmbunătățită cu grupare pe documente, afișare solduri și trunchiere explicație
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Gestiune: Raport nou - Centralizator vânzări bonuri fiscale
- Gestiune: Totaluri la lista cu vânzările și lista de încasări de la Clienți și Vânzări
- Gestiune: Totaluri la lista cu recepțiile și lista de plăți de la Furnizori și Cumpărări
- Gestiune: În fereastra Ajustări se poate acum căuta un document după numărul acestuia
- Gestiune: În fereastra Articole se poate acum configura departamentul pe fiecare articol
- Gestiune: În fereastra de configurare bon fiscal au apărut butoane de aplicare a departamentelor pe clase articole
- Gestiune: Raportul Listă articole vândute este acum grupat pe clasă articole și tip, doar la gestiunile cu amănuntul
- Gestiune: Raportul Fișa de magazie poate fi acum accesat și din ferestrele de Clienți și Furnizori
- Gestiune: Raportul Stocul curent poate fi de acum accesat și din ferestrele de cumpărări și vânzări
- Gestiune: Îmbunătățiri în fereastra cu inventarul
- În fereastra casa/banca se poate acum lista dispoziția de plată
- Declarațiile pot fi generate acum și din instalările client în rețea (lansarea DukIntegrator-ului)
- Extragerea datelor de la ANAF privind adresa și starea firmelor s-a actualizat după noile modificări pe serverul Ministerului de Finanțe
- Ajustările creează de acum note contabile și conțin cota de tva la vânzare
- Contabilitate: În fereastra de contabilitate și casa/banca s-a introdus scurtătura la Fișa contului
- Contabilitate: Selecția note contabile și a celor din casa/banca au acum total pe coloane
- Salarizare: În Pontaje s-au refăcut reținerile și alte veniturile
- Salarizare: S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Îmbunătățiri la program pentru suportul pe Windows 10
- Generator nou de rapoarte, îmbunătățit
- Suport pentru monitoare cu scalare a textului la 125% sau mai mare
- Iconițe împrospătate
- VET: Raportul Registru consultații poate fi acum grupat și totalizat pe medici
- VET: Raportul Listă articole vândute poate fi grupat pe medici
- Gestiune: Opțiune de scalare doar a ferestrei de vânzări
- Gestiune: Raportul Listă articole vândute în cazul gestiunilor cu amănuntul este acum grupat pe clase și tipuri de articole
- Gestiune: Extragerea datelor de la ANAF se face acum cu diacritice
- Gestiune: Raportul Balanță articole poate fi acum exportat și pentru gestiunile cu amănuntul
- Gestiune: În fereastra Ajustări se poate acum căuta un document după numărul acestuia
- Gestiune: Fișa de magazie poate fi acum accesată rapid de la Clienți/Vânzări de la butonul Altele și de asemenea de la Furnizori/Facturi, precum și din fereastra Ajustări
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- În titlul programului este afișat acum și actualizarea programului
- Este permis acum crearea unei firme noi cu perioada de contabilitate începând cu anul 2000
- Gestiune: Stocul curent permite acum aflarea articolelor cu multiple prețuri la gestiunile cu amănuntul
- Gestiune: Fișa de magazie afișează acum și ajustările de prețuri, la gestiunile cu amănuntul
- Gestiune: Ajustările permit acum introducerea automată opțională, pentru toate produsele
- Gestiune: În fereastra Clienți / Vânzări, există acum posibilitatea introducere în factură a tuturor produselor din stoc, la butonul Altele
- Contabilitate: La încasările prin card în ferestra Casa/banca, programul acum face ultimul document plus unu
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- VET: Registrul de produse biologice/stupefiante este finalizat
- VET: Registrul de consultații și tratamente este conform legislației
- VET: Vizualizarea pozelor se poate face acum cu majorarea imaginii efectuate
- VET: Programările și consultațiile nu se mai minimizează ci ferestrele se afișează una peste alta ca toate celelalte
- Gestiune: Afișare condensată a fișei de magazie la gestiunea cu amănuntul
- Gestiune: Registru ajustări este îmbunătățit
- Gestiune: Gestiunea cu amănuntul se face acum din nou prin ținerea la preț de vânzare cu tva
- Gestiune: Repararea stocului la gestiunile cu amînuntul s-a redus semnificativ la câteva secunde
- Gestiune: Fișa de magazie s-a îmbunătățit cu afișarea opțională și pe o anumită perioadă
- Gestiune: Fereastră nouă pentru imprimarea etichetelor cu funcționalitate îmbunătățită
- Gestiune: Bonul fiscal poate fi acum listat cu denumirea produselor până la 200 de caractere (acum permite doar 22 caractere), acolo unde permite casa de marcat şi driverul
- S-a de introdus opțiunea de bifare inactiv a utilizatorilor
- Contabilitate: Balanța sintetică oferă acum cumul pe conturile cu rădăcina la 4 caractere pe o serie de conturi (4423,4424,4426,4427,4428,2675 și 2676)
- Contabilitate: Opțiune nouă de import conturi contabile
- Contabilitate: Bilanț pentru anul 2019 pentru microentități
- Contabilitate: D100 și D710 s-au unificat într-o singură fereastră și actualizat cu noile reglementări ANAF
- Contabilitate: În fereastra implicite s-a introdus un buton de schimbare conturi stoc pentru articole stocabile
- Salarizare: S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF privind raportarea șomajului tehnic
- Salarizare: În fereastra Pontaj este disponibil un raport cu persoanele aflate în șomaj tehnic și contribuțiile sociale aferente
- Salarizare: Statul de plată standard nepersonalizat oferă afișează acum separat concediul de evenimente familiale
- Salarizare: Pontajul automat permite acum introducere zilelor pentru indemnizația de șomaj tehnic pentru luna întreagă, inclusiv în pontajul zilnic
- Salarizare: Pontajul zilnic poate fi listat într-o formă nouă și exportat în excel
- Salarizare: Buton de calcul rapid și previzualizare sumă pentru indemnizația de șomaj tehnic
- Salarizare: Scurtătură nouă cu fereastra de carduri
- Salarizare: În fereastra Pontaje s-a introdus o căsuță cu valoarea șomajului tehnic separat
- Salarizare: Cerere, declarație și listă persoane cu indemnizația de șomaj tehnic
- Salarizare: Export în excel al statului de plată și cu valoarea indemnizației de șomaj tehnic
- Salarizare: Stat de plată nepersonalizat, cu valoarea indemnizației de șomaj tehnic
- Salarizare: Preaviz concediere introdus la Pontaje
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- Raport cu proprietari de anunțat s-a îmbunătățit
- Notele contabile cu salarizarea pot fi acum afişate din scurtăturile generale şi din fereastra Pontaje
- Concediile medicale pot fi calculate acum automat și pentru anul 2020
- În fereastra Pontaje, s-a introdus un buton pentru Statul de plată
- În fereastra Căutare salariat, persoanele pot fi acum ordonate la un clic
- Extindere note contabile cu analitice pe magazii
- Raportul Fișa de magazie pentru magaziile cu ridicată afișează acum și valoarea de cumpărare
- Fereastra cu declarația 394 poate fi acum minimizată
- În D394 acum la un clic se pot ordona articolele
- Verificare CUI și Extragere date de la ANAF
- Pontaj zilnic la salarizare
- S-a actualizat D205 cu noile validări ANAF
- S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- S-au eliminat opțiunile și calculul contribuțiilor salariale la minim pentru salariații cu normă parțială din ianuarie 2020
- O serie întreagă de liste din ferestrele de Selecție a notelor contabile/încasări/plăți/recepții se pot ordona la un clic
- Notele contabile prin JV și JC preiau acum din nota precedentă, tipul de achiziție sau livrare
- În fereastra Implicite, unitatea de măsură este acum configurabilă
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- În fereastra Furnizori/Recepţii s-a introdus un buton de salvare a preţurilor de vânzare la salvarea documentului
- În Fișa de furnizori se poate acum căuta și după codul de bare
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- S-a finalizat raporul cu proprietarii de anunțat pentru revenire
- S-a actualizat D112 cu noile validări ANAF
- S-au corectat unele imperfecțiuni
- S-a introdus consimţământul GDPR
- S-au corectat unele imperfecțiuni
Versiuni și prețuri
- DORSOFT VET i2 v. Basic (evidență electronică pacienți, programări și consultații)– licenţă pt. un calculator: 2.000 lei (Preț licență adițională rețea locală: 700 lei)
- Reînnoire abonament anual v. Basic actualizări și asistență: 500 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 300 lei)
- DORSOFT VET i2 v. Standard (toate opțiunile din v. Basic plus gestiunea stocurilor, vânzări, cumpărări, conectare la casele de marcat) – licenţă pt. un calculator: 3.000 lei (Preț licență adițională rețea locală: 900 lei)
- Reînnoire abonament anual v. Standard actualizări și asistență: 800 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 400 lei)
- DORSOFT VET i2 v. Extinsă (toate opțiunile din v Standard plus contabilitate financiară, salarizare, imobilizări și declarații) – licenţă pt. un calculator: 4.500 lei (Preț licență adițională rețea locală: 1.300 lei)
- Reînnoire abonament anual v. Extinsă actualizări și asistență: 1.500 lei (tarif pt. licență adițională rețea: 900 lei)
Servicii instruire (opțional)
- Deplasare şi instruire 6 ore – Transilvania 1.000 lei
- Deplasare şi instruire 6 ore – restul ţării 2.000 lei
Alte precizări
- Cota de tva este 0
- DORSOFT VET i2 include 1(un) AN actualizări cu îmbunătăţiri și Asistență Standard (prin email/telefon/remote)
- Programul funcționează chiar dacă nu mai doriți reînnoirea abonamentului
- Reluarea abonamentului poate fi oricând mai târziu la un tarif de 75% din prețul programului din acel moment
- Orice intervenție în afara abonamentului costă minim 150 lei
- Fiecare licenţă poate fi activată de maximum 3 ori, timp de 10 ani
- Odată activată durata de utilizare a licenței pe un calculator este nelimitată
Cerințe de sistem și downloadDorsoft VET i2 funcționează pe Windows 7sp1, Windows 8/8.1, Windows 10, Windows 11, precum și pe Windows Server 2008/2012/2016. Aplicația este compilată pe modul 32 bit dar funcționează perfect pe versiunile x64 ale Windows-ului. Cerințe minime
Cerințe recomandate
|
|